Faglig stærk Marketing Manager med kreative kompetencer (Barselsvikariat)

 

Brænder din hjerne og dit hjerte for marketing på taktisk og operationelt niveau? Excellerer du i at udtænke effektive marketingplaner, designe annoncer med visuel æstetik, grafisk finesse og skarpe budskaber, og kan du samtidig håndtere planlægningen og eksekveringen af faglige- og sociale events? Så er der gode chancer for, at det lige netop er dig, vi mangler.

Nordicals København A/S er en af Danmarks førende rådgivere inden for salg-, udlejning og vurdering af erhvervsejendomme. Vi søger en faglig stærk og dedikeret barselsvikar til stillingen som Marketing Manager med tiltrædelse 1. november 2021.

 

Du bliver kollega til ambitiøse og veluddannede medarbejdere med et indgående kendskab til erhvervsejendomme og den finansielle sektor. Med reference til vores COO og i tæt samarbejde med en dygtig marketing- og kommunikationsafdeling, bliver dit primære ansvar at stå i spidsen for at koordinere, planlægge og eksekvere en bred pallette af marketingopgaver på både taktisk og operationelt niveau.   


Dine arbejdsopgaver vil nærmere bestemt være at planlægge, producere og eksekvere følgende:

  • Marketingkampagner, herunder layout og udarbejdelse af budskaber i samarbejde med salgsafdelingerne
  • Marketing- og medieplaner for erhvervsejendomme
  • Annoncer til tryk og web
  • Nyhedsbreve, e-mail marketing, DM-kampagner mv.
  • Faglige og sociale events og koncepter   
  • Posts på SoMe i samarbejde med den kommunikationsansvarlige
  • Opdatere og producere indhold til web (CMS)
  • Producere grafisk materiale ved spidsbelastninger, herunder pitch, prospekter, brochurer mv. i samarbejde med salgsafdelingerne
  • Deltage i marketingsamarbejde på tværs af Nordicals franchisekæde
  • Indkøb af medieplads i branchespecifikke erhvervsmedier
  • Kontakt til øvrige eksterne samarbejdspartnere, herunder fotografer, trykkerier, skiltevirksomheder mv.
  • Planlægning og fordeling af marketingbudget


I forhold til dine faglige kvalifikationer forestiller vi os, at du:

  • Har en relevant uddannelse inden for grafisk design gerne suppleret med en marketinguddannelse el. tilsvarende økonomisk uddannelse
  • Minimum 3-5 års erfaring fra en mindre marketingafdeling med lignende opgaver eller som selvstændig
  • Evner at arbejde sikkert på både taktisk og operationelt niveau
  • Du trives godt med en hverdag der er præget af varierende opgaver, såvel som opgaver der kræver fordybelse af projektlignende karakter
  • Sans for billeder, layout og æstetik samt en professionel forståelse for grafiske løsninger til både tryk og web
  • Kan arbejde selvstændigt og professionelt med Indesign, Photoshop og Office-pakken
  • Har interesse for og erfaring med digital marketing, Google Ads samt og web content
  • Kan omsætte skriftlig kommunikation til skarpe B2B-budskaber målrettet både online og offline medier
  • Har erfaring med CMS-systemer, gerne Umbraco samt et godt kendskab til digitale analyseværktøjer, eksempelvis Google Analytics
  • Kendskab til Mailchimp samt annoncering på LinkedIn og Facebook
  • Begår dig sikkert på dansk og engelsk i skrift og tale

 

I forhold til de personlige kompetencer lægger vi vægt på, at du:

  • Besidder en stor grad af selvstændighed og engagement
  • Er idérig, kreativ og proaktiv
  • Er en positiv og udadvendt person, som brænder for det, du laver
  • Evner at indleve dig i kundernes og dine kollegaers behov
  • Er handlekraftig og resultatskabende samt god til at prioritere opgaver og tid
  • Er en teamplayer og kan begå dig ubesværet blandt fagligt dygtige kollegaer og samarbejdspartnere
  • Besidder en høj grad af omstillingsparathed og fleksibilitet
  • Er serviceminded og kvalitetsbevidst

 

Vi tilbyder

En spændende og udviklende stilling i et af Københavns førende mæglerhuse, hvor der er mulighed for at komme helt tæt på den professionelle ejendomsbranche, og hvor du får et arbejdsliv med spændende udfordringer, samt plads til nytænkning og ansvar. Du bliver en del af en flad organisation og dynamisk virksomhed, hvor beslutningstagerne aldrig er langt væk og hvor ambitioner, faglighed og dedikation er en central del af vores kultur og vores succes.

Stillingen er et barselsvikariat med en forventet ansættelsesperiode fra 1. november 2021 til 1. oktober 2022.

Lyder barselsvikariatet og Nordicals som noget for dig, og mener du, at du har hvad der skal til, så send os en kort motiveret ansøgning, CV og eksempler på noget af dit grafiske arbejde til karriere@nordicals.dk

 

Da vi indkalder egnede kandidater i takt med, at vi modtager ansøgningerne, anbefaler vi dig at sende ansøgning og CV hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt COO Anna Louise Normand på tlf. 3364 6515 eller aln@nordicals.dk. Du kan også læse mere om Nordicals København på www.nordicals.dk/kbh.


Til top