Nordicals Randers søger en dygtig sagsbehandler

 

Vil du være med til at definere fremtidens erhvervsmæglerforretning, og kunne du tænke dig et udfordrende og ansvarsfuldt barselsvikariat? Fra kontoret i Randers dækker vi områderne Randers og Viborg.

Vi leder efter en administrativ profil fra finanssektoren.

Den ideelle kandidat, synes vi, ser således ud:

Kvalifikationer:

  • Du har erfaring fra mæglerbranchen, ejendomsadministration, advokatfirma, finans eller lign.
  • Du har forståelse for og indsigt i erhvervsjura inden for fast ejendom og lejelov
  • Du kan have flere bolde i luften
  • Du kan arbejde selvstændigt og prioritere indkomne opgaver
  • Systemerfaring med C&B, Mindworking

Arbejdsopgaver:

  • Oprettelse af sager i C&B sagssystem
  • Indhente relevante dokumenter ved salg og udlejning
  • Udarbejdelse af salgs- og lejeopstillinger fra C&B sagssystem
  • Kontakt med sælger og udlejer vedr. den praktiske håndtering af bl.a. dokumenter
  • Udfærdigelse af købsaftaler, vurderingsrapporter og erhvervslejekontrakter
  • Ansvarlig for afdelingens marketingopgaver. Herunder bindeled mellem afdelingen og marketingcenter iht. videregivelse af relevante opgaver og korrekturlæsning

Vi er ambitiøse og professionelle, og vi sætter stor pris på gode sociale kompetencer.

I jobbet tilbyder vi:

  • Løn efter kvalifikationer
  • Frokostordning
  • Mulighed for faglig udvikling
  • Fleksible arbejdstider

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så hører vi meget gerne fra dig. Send din ansøgning via linket nedenfor.

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte indehaver Morten Lundhøj på tlf. 8915 3301 - mol@nordicals.dk eller Jesper Bruun Fangel på tlf. 8915 3300 – jef@nordicals.dk

Forventet tiltrædelse er januar/februar 2022.

Ansøgningsfrist 31. januar 2022.

Til top