Thomas har en cand.merc. i Marketing fra Aarhus Universitet og har siden 2017 arbejdet med marketing, branding og kommunikation – både strategisk og operationelt. Han har en bred erfaring fra flere brancher, herunder design og ejendomme, og har stået i spidsen for udviklingen af både brandstrategier, digitale kampagner og visuelle identiteter.
Thomas har blandt andet været Marketing Manager hos Byggeselskab Mogens de Linde, hvor han arbejdede med markedsføring af erhvervsejendomme og udvikling af visuelle identiteter for selskabets brands. Derudover har han været marketingchef hos en anden erhvervsmægler, hvor han havde ansvar for strategi, systemer og eksekvering af kampagner – med fokus på at skabe synergi mellem salg og markedsføring.
I dag leder Thomas Nordicals’ Data & Research-afdeling, hvor han sammen med sit team arbejder målrettet for at styrke kædens lokale forretninger. Afdelingen servicerer Nordicals’ 24 lokale forretninger med salgs- og udlejningsmateriale, analyser, rapporter og målrettet markedsføring, der tager afsæt i store mængder data og lokale indsigter. Målet er klart: at styrke salget og udlejningen af ejendomme – og at sikre, at vores kunder er på forkant med markedet.
Thomas Helbo
Head of Data & Research
Data & Research
Hold dig opdateret med Nordicals nyhedsbrev
Der er sket en fejl ved tilmelding. Genindlæs vinduet eller prøv igen på et senere tidspunkt.
Er du interesseret i at tilmelde dig vores køberkartotek, så klik her.
Vi har noteret dine ønsker.
Vi kontakter dig, så snart der er en ejendom, som matcher dine kriterier.
Tak for din henvendelse.
Vi kontakter dig snarest muligt for at aftale dato og tidspunkt for vurderingen.
Til top