To år blev til to uger: En stærk markedsføringsplatform og en gennemarbejdet case sikrede os et succesfuldt salg

Nordicals i København har netop formidlet salget af endnu en spændende investeringsejendom i København – denne gang på Fiolstræde i Indre Bys strøgkvarter. Ejendommen har tidligere været udbudt i markedet, men efter to år uden et endeligt salg overgik formidlingen til Nordicals, som lukkede handlen på blot to uger. 

To år blev til to uger: En stærk markedsføringsplatform og en gennemarbejdet case sikrede os et succesfuldt salg

Meget atypisk for en ejendom i denne klasse valgte vi i Nordicals på baggrund af ejendommens toårige historik på markedet at præsentere sagen på vores website med mere end 16.000 ugentlige besøg. Nordicals var overbevist om ejendommens store potentiale, og derfor blev sagen offentliggjort på nettet. Ønsket var at sikre en bredere eksponering – særligt over for de potentielle ejendomsinvestorer, som er uden for det umiddelbare investorsegment i København og som ikke kendte ejendommen fra det tidligere 2-årige udbud.

Ifølge Rasmus Eilertsen, Associate Director hos Nordicals i København, var det bl.a. Nordicals stærke markedsføringsplatform, der muliggjorde den succesfulde salgsproces: ”Vi præsenterede et meget gennemarbejdet salgsoplæg, hvor der var lagt vægt på ejendommens kvaliteter og investeringsmæssige potentiale”.

Med en lang track record, dybdegående ekspertviden og stærke analyseværktøjer er vi i Nordicals blandt branchens stærkeste ejendomsrådgivere, der er specialiserede i at forudse markedstendenserne i et højtudviklet investeringsmarked.

”Kombinationen af vores kompetencer gjorde os i stand til at fremhæve ejendommens udviklingspotentialer, hvilket i sidste ende var udslagsgivende for den hurtige og gnidningsfrie handel”
– uddyber Rasmus.

Ifølge Rasmus Eilertsen markerer handlen, at selv i et aktivt investeringsmarked med høj efterspørgsel kan traditionel webannoncering fortsat være afgørende for et succesfuldt salg.

Nordicals mangeårige erfaring med dette ejendomssegment har sikret os et solidt fodfæste i markedet, hvorfor vi meget tidligt i processen var i stand til at definere de konkrete overvejelser, der lå i salget – og ifølge Rasmus Eilertsen kræver det en skarp viden om både markedet og aktørerne.

Til top